19 Ekim 2013 Cumartesi

Blog Stratejim




Bir arkadaşla muhabbet ederken, bu blog sitesiyle ne yapmayı amaçladığımı sordu. Ben ise bu soruyu ''Sen Ne Ayaksın olm'' olarak algıladım.Ve haliyle cevabımı ona göre verdim.

Yaptığım ve yapmayı düşlediğim ne kadar saçma sapan şey varsa bu blogda toplayıp ''Gelecekte olmasını ümit ettiğim çocuklarıma'' hatıra bırakmayı hedefliyorum dedim. Muhtemelen arkadaşım bu dediğimden ''Sanane lan benim blogumdan çemcük'' diye algılamıştır.





Bir çok blog denemem oldu, bir amaç güderek oluşturduğum bloglarım hep amaçlarımın sona ermesiyle son buldu.
Mesela izlediğim filmleri derlediğim, film hakkındaki düşüncelerimi, beni ne kadar etkilediğini, neler düşündürdüğünü yazdığım blog sitesi açmıştım. 2 saatlik bir filmin değerlendirmesini ve derlemesini yapmak ortalama 3 saate mal olduğu için bunu sürdürememiştim.

Bugün bu blog sitesinin temelini hayal dünyama entegre edip, hep yapmak isteyip de yapamadığım şeyleri bu blog sayesinde yapmaya zorluyorum kendimi.

Daha önceki blog denemelerimde siyaseti, filmleri, tarihi ve komplo teorilerini ele almıştım. Bu sefer ki stratejim tamamen yaparken eğleneceğim şeyleri ele almak olacak. Mesele oturduğun yerden gezmek temasını olabildiğince sürdürmeyi ve bu işte pes etmemek esas önceliğim olacak. Tabi ki bunun haricindeki konulara da değineceğim...

Blogger'lar bilir. Her blog bir akvaryum gibidir. İçini güzelleştirmek için birbiriyle yaşam sürebilecek olan balıkları bir araya getirebilmek gerekir. Biraz ilgi ve biraz şefkat ile bir bloggerın en iyi dostu blogu olabilir. =)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder