21 Aralık 2013 Cumartesi

Pilav normal,bence siz gerizekalısınız...


Meşhur değilse yemeyiz, eğer güzelse kesin meşhurdur. Meşhur değilim diyorsa ayak yapıyordur.
Toplumdaki algı bu, adamın pilavını beğenen birileri o pilavdan sürekli yemek için yada arkadaşlarına ısmarlamak için kıytırık pilav'ı ballandıra ballandıra anlatışı ve en kötüsü buna karşı geliştirdiği sarsılmaz inanca kapılıyorlar. Bunun gibi olayların altında yatan psikolojik durumu Freud muhtemelen açıklamıştır, bu yüzden ben birşey demeyeceğim. Sadece söylemek istediğim şey MARKA takıntısı toplumda inanılmaz boyutlara ulaştı.

Yakında reklam sektörü bitebilir, ciddiyim. Çünkü bu işi para almadan sadece aldığı bir ürünü, hizmeti ve ya gittiği bir mekanı gönül elçisi gibi ifade eden insanlarla dolu çevremiz. 

Arkadaşlarımızın Starbuck's da yapılan check-in'leri, kahve resimlerini, facebook, twitter ve instagram'da gözünüze sokmuyorlar mı?
Özellikle starbuck's diyorum çünkü bunun altında dillendirilmeyen bir marka ve reklam olayı var gibime geliyor. Subliminal mesaj gibi =)

Eğer starbucks'tan kahve içiyorsan Kalitesin algısı nasıl oluştu bu insanlarda anlamak mümkün değil
^^ Resmini paylaştım bak kaliteliyim lan ben^^... diyenlerle dolu çevremiz...
Bu yüzden Starbuck's şirketinin reklam şirketlerine öyle tonlarca para verdiğini zannetmiyorum hatta reklamını yapan insan ordusuna beleşten kahve verdiğine de şahit olmadım. Hatta bak bana bile kendilerinden bahsettiriyorlar. 
Neyse, kahve dünyasını ısrarla deneyiniz. Kahvesi dandik ama olsun siz genede deneyin. Pilavcı mehmet ustayıda unutmayalım. =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder